Testo Vicious - Skillibeng

Testo della canzone Vicious (Skillibeng), tratta dall'album The Prodigy

E seh
Vicious
Vicious
Vicious
Vicious
Vicious, suh she deal wid da cocky enuh, hmmm yeah she vicious, hmmm yeah, eyuh
Vicious, she ah deal wid da cocky enuh, hmmm yeah she vicious, hmmm yeah, eyuh
Vicious
Vicious
Vicious
E place shake when yuh batty jigglup
Yuh nuh haffi give me brain fi mi cocky get up
Hmmm, yeah proper sit nup
Watcha sit nup when ah waste like dat ah twist up
Hmmmm yeah sum like fan she love blow like dat in drop in the sun
She will go review she never go report
Mi nuh fuck under ah age bhad gyal wah mi love
Vicious, suh she deal wid da cocky enuh, hmmm yeah she vicious, hmmm yeah, eyuh
Vicious
Vicious, suh she deal wid da cocky enuh, hmmm yeah she vicious, hmmm yeah, eyuh
Vicious
Vicious
Vicious
Vicious
She badder den weh mi ting
Swallow mi cocky like Ecstasy
Skili bartenderin yuh know weh she get fi drink
Protein shake very tick she know how
Fi teck mi ting whine pon e heads see
She make me wan propose wid ah wedding ring
Deven gyal cyan bend mi dick dem haffi bruk it den make it chip
Bruk it
Vicious
Vicious
Vicious
Vicious, suh she deal wid da cocky enuh, hmmm yeah she vicious, hmmm yeah



Credits
Writer(s): Emwah Warmington, Romaine Anthony Mcfarlene, Ronaldo Simones Castanheiro, Christopher Kevin Shaw
Lyrics powered by www.musixmatch.com

Link

Disclaimer: i testi sono forniti da Musixmatch.
Per richieste di variazioni o rimozioni è possibile contattare direttamente Musixmatch nel caso tu sia un artista o un publisher.

Elenco artisti

© 2026 Riproduzione riservata. Rockol.com S.r.l.
Policy uso immagini

Rockol

  • Utilizza solo immagini e fotografie rese disponibili a fini promozionali (“for press use”) da case discografiche, agenti di artisti e uffici stampa.
  • Usa le immagini per finalità di critica ed esercizio del diritto di cronaca, in modalità degradata conforme alle prescrizioni della legge sul diritto d'autore, utilizzate ad esclusivo corredo dei propri contenuti informativi.
  • Accetta solo fotografie non esclusive, destinate a utilizzo su testate e, in generale, quelle libere da diritti.
  • Pubblica immagini fotografiche dal vivo concesse in utilizzo da fotografi dei quali viene riportato il copyright.
  • È disponibile a corrispondere all'avente diritto un equo compenso in caso di pubblicazione di fotografie il cui autore sia, all'atto della pubblicazione, ignoto.

Segnalazioni

Vogliate segnalarci immediatamente la eventuali presenza di immagini non rientranti nelle fattispecie di cui sopra, per una nostra rapida valutazione e, ove confermato l’improprio utilizzo, per una immediata rimozione.