Testo S'urtima luche - Tazenda

Testo della canzone S'urtima luche (Tazenda), tratta dall'album Tazenda

Sétzida a Deus preghende
Su chelu e' màrmaru abbaidende
Jaja fortzis l'at cumpresu
S'urtimu viazu no est atesu
Chi facher tzertu lu depiat
Dae meda ja l'ischiat
Sa mariposa chene prus alas
Si lassat totu sa vida a palas
Paris cun issa, casi pranghende
Totu unu mundu s'ind'est andende
E sutta a custu chelu 'e nie
B'at zente chi non riet
B'at zente chi non riet
S'ùrtima luche de sa die
S'est istudende
S'ùrtima luche de sa die
Nos est lassende
E sutta a custu chelu 'e nie
B'at zente chi non riet
Sos betzos nostros an' a cumone
Sa soledade 'e unu sirbone
Sa cara franca de unu manzanu
S'ànima durche 'e su beranu
E in coro unu disizu ebbìa
Torrare a pitzinnìa
Torrare a pitzinnìa
S'ùrtima luche de sa die
S'est istudende
S'ùrtima luche de sa die
Nos est lassende
E sutta a custu chelu 'e nie
B'at zente chi non riet
B'at zente chi non riet
B'at, b'at, b'at zente, b'at
B'at, b'at, b'at zente, b'at, b'at, oh



Credits
Writer(s): Pietro Salis, Luigi Ginet Marielli
Lyrics powered by www.musixmatch.com

Link

Disclaimer: i testi sono forniti da Musixmatch.
Per richieste di variazioni o rimozioni è possibile contattare direttamente Musixmatch nel caso tu sia un artista o un publisher.

Elenco artisti

© 2026 Riproduzione riservata. Rockol.com S.r.l.
Policy uso immagini

Rockol

  • Utilizza solo immagini e fotografie rese disponibili a fini promozionali (“for press use”) da case discografiche, agenti di artisti e uffici stampa.
  • Usa le immagini per finalità di critica ed esercizio del diritto di cronaca, in modalità degradata conforme alle prescrizioni della legge sul diritto d'autore, utilizzate ad esclusivo corredo dei propri contenuti informativi.
  • Accetta solo fotografie non esclusive, destinate a utilizzo su testate e, in generale, quelle libere da diritti.
  • Pubblica immagini fotografiche dal vivo concesse in utilizzo da fotografi dei quali viene riportato il copyright.
  • È disponibile a corrispondere all'avente diritto un equo compenso in caso di pubblicazione di fotografie il cui autore sia, all'atto della pubblicazione, ignoto.

Segnalazioni

Vogliate segnalarci immediatamente la eventuali presenza di immagini non rientranti nelle fattispecie di cui sopra, per una nostra rapida valutazione e, ove confermato l’improprio utilizzo, per una immediata rimozione.