Testo Fear Mi - Kalado

Testo della canzone Fear Mi (Kalado), tratta dall'album Fourth Generation Riddim

Hey, dem fear mi like a ductor
Dem fear mi like a ductor
Dem fear mi like a ductor
Caw when mi step up, somebody a go wet up
Body drop and cyaa tek up
Ask any man a town pon the coaster
Me do the knocking's, no mocking'a, no toaster
Step out a mi office wid hi long light post
Build up Alkablind like a poster
Action bring the caption closer
Caw me a the action, no medicine, no doser
Married in a the war now a hell dem divorce fa
Alkaline spread out in a the road dem seh a somebody that
No sah
Put 12 in a da one deh cause him naw eight
Dark heart, dark mind a nuh dark ways
Try page, get it back wid a dark ears
Couple lazers mi gi bwoy weh hard ears
Juice in a mi hand nuh goose killer from arcades
Sister cyaa manage shi run in and start fraid
Military train suh mi master the war trade
Deal wid dem dutty like mad man weh naw bathe



Credits
Writer(s): Frederick Wright, Eton Adoo Mcneil Gordon
Lyrics powered by www.musixmatch.com

Link

Disclaimer: i testi sono forniti da Musixmatch.
Per richieste di variazioni o rimozioni è possibile contattare direttamente Musixmatch nel caso tu sia un artista o un publisher.

Elenco artisti

© 2026 Riproduzione riservata. Rockol.com S.r.l.
Policy uso immagini

Rockol

  • Utilizza solo immagini e fotografie rese disponibili a fini promozionali (“for press use”) da case discografiche, agenti di artisti e uffici stampa.
  • Usa le immagini per finalità di critica ed esercizio del diritto di cronaca, in modalità degradata conforme alle prescrizioni della legge sul diritto d'autore, utilizzate ad esclusivo corredo dei propri contenuti informativi.
  • Accetta solo fotografie non esclusive, destinate a utilizzo su testate e, in generale, quelle libere da diritti.
  • Pubblica immagini fotografiche dal vivo concesse in utilizzo da fotografi dei quali viene riportato il copyright.
  • È disponibile a corrispondere all'avente diritto un equo compenso in caso di pubblicazione di fotografie il cui autore sia, all'atto della pubblicazione, ignoto.

Segnalazioni

Vogliate segnalarci immediatamente la eventuali presenza di immagini non rientranti nelle fattispecie di cui sopra, per una nostra rapida valutazione e, ove confermato l’improprio utilizzo, per una immediata rimozione.