Testo Exposure - Dark Tranquillity

Testo della canzone Exposure (Dark Tranquillity), tratta dall'album Projector (re-issue + Bonus Tracks)

Rise I say, yes, rise above!
Cuz' evil is as evil does
What evil does to me
Down you go to lands below
Cuz' evil is as evil does
What evil does to me
They reign in sand
This brightest strike
In their so-called castles
Now with walls of glass
I can see, I can see, I can see
All your deeds, all your needs on your knees
So I'll crack your feeble shell
Can you even see
The works of what you fear?
Cuz' evil is as evil does
What evil does to me
Further inside
'Til all you have is mine
Evil is as evil does
What evil's done to me
Dreams he said, dreams he wore
Dreams he wore, dreams he wore
Hope he said, hope he wore
Evil he said and evil he wore
I'll strip you down
I'll tear you down
I'll plunder up and down
I'll break the lock
Till nails come off
I'll turn your bed of lies
Dreams upon a night
Dreams upon your thoughts
Dreams upon your fears
And dreams upon your love
Blind to your eyes
Blind to your mind
Cuz' evil is what evil does
What evil does to me
Taste and you'll see
The fruit you took is foul
Evil is what evil does
What evil does to me
You who turn to others
With everything you lack
A face that bears not seeing
Then I'll turn my back
I can see, I can see, I can see
All your deeds, all your needs on your knees
So I'll crack your fuckin' shell



Credits
Writer(s): Mikael Bengt Stanne, Martin Hans Knut Henriksson, Niklas Bo Sundin, Anders Mikael Jivarp, Fredrik Lars (se 3) Johansson
Lyrics powered by www.musixmatch.com

Link

Disclaimer: i testi sono forniti da Musixmatch.
Per richieste di variazioni o rimozioni è possibile contattare direttamente Musixmatch nel caso tu sia un artista o un publisher.

Elenco artisti

© 2026 Riproduzione riservata. Rockol.com S.r.l.
Policy uso immagini

Rockol

  • Utilizza solo immagini e fotografie rese disponibili a fini promozionali (“for press use”) da case discografiche, agenti di artisti e uffici stampa.
  • Usa le immagini per finalità di critica ed esercizio del diritto di cronaca, in modalità degradata conforme alle prescrizioni della legge sul diritto d'autore, utilizzate ad esclusivo corredo dei propri contenuti informativi.
  • Accetta solo fotografie non esclusive, destinate a utilizzo su testate e, in generale, quelle libere da diritti.
  • Pubblica immagini fotografiche dal vivo concesse in utilizzo da fotografi dei quali viene riportato il copyright.
  • È disponibile a corrispondere all'avente diritto un equo compenso in caso di pubblicazione di fotografie il cui autore sia, all'atto della pubblicazione, ignoto.

Segnalazioni

Vogliate segnalarci immediatamente la eventuali presenza di immagini non rientranti nelle fattispecie di cui sopra, per una nostra rapida valutazione e, ove confermato l’improprio utilizzo, per una immediata rimozione.