Testo Assassinator - Eek-A-Mouse

Testo della canzone Assassinator (Eek-A-Mouse), tratta dall'album Eek a Mouse / Michigan & Smiley - Live at Reggae Sunsplash

Early one morning, early one morning,
News flash wake me out of me sleep
Seh three man and a 'oman, also a pickney
Dem lay dung dead ina de street
"A no, me nuh see, a no, me nuh see,"
me jes' a only ax a who dweet
"A who dweet?, a who dweet?
Some seh dem nuh know, some seh maybe so
(scatting)
All over de world, all over de world
Whole heap a assasinator
He man 'oman a pickney say dem a traitor
Some a dem ha fi run leave de area
Gone lef' dem furniture, gone lef' dem furniture
Me said fear police and soldier
'matic in dem way, chopper in dem hand
Some a dem have M16 'pon dem shoulder
(scatting)
rep. 1
All over de world, all over de world
Whole heap a assasinator
Kill man 'oman an' pickney say dem a traitor
Some a dem a run leave de area
Run lef' dem furniture, run lef' dem furniture
Me an' me bredrin, maas ina one (?)
Come back likcle later, when de area cooler
(scatting)
rep. 1



Credits
Writer(s): Ripton Hylton, Milton Welch
Lyrics powered by www.musixmatch.com

Link

Disclaimer: i testi sono forniti da Musixmatch.
Per richieste di variazioni o rimozioni è possibile contattare direttamente Musixmatch nel caso tu sia un artista o un publisher.

Elenco artisti

© 2026 Riproduzione riservata. Rockol.com S.r.l.
Policy uso immagini

Rockol

  • Utilizza solo immagini e fotografie rese disponibili a fini promozionali (“for press use”) da case discografiche, agenti di artisti e uffici stampa.
  • Usa le immagini per finalità di critica ed esercizio del diritto di cronaca, in modalità degradata conforme alle prescrizioni della legge sul diritto d'autore, utilizzate ad esclusivo corredo dei propri contenuti informativi.
  • Accetta solo fotografie non esclusive, destinate a utilizzo su testate e, in generale, quelle libere da diritti.
  • Pubblica immagini fotografiche dal vivo concesse in utilizzo da fotografi dei quali viene riportato il copyright.
  • È disponibile a corrispondere all'avente diritto un equo compenso in caso di pubblicazione di fotografie il cui autore sia, all'atto della pubblicazione, ignoto.

Segnalazioni

Vogliate segnalarci immediatamente la eventuali presenza di immagini non rientranti nelle fattispecie di cui sopra, per una nostra rapida valutazione e, ove confermato l’improprio utilizzo, per una immediata rimozione.