Testo della canzone All Bad (feat. Anderson .Paak) (Nas feat. Anderson .Paak), tratta dall'album King's Disease

All Bad (feat. Anderson .Paak) - Nas feat. Anderson .Paak

To all the ones I loved across the world, uh-huh
It was all good 'til it went bad (Hit-Boy)

It's all bad
It was all good 'til she went bad
Damn, I hate to take a loss
Damn, it hurts to take a loss (she went bad on me, y'all)
It's all bad
It's all good 'til it's all bad
Damn, I hate to take a loss (she went bad on me, y'all)
Damn, it hurts to take a loss

Time passes by, I'm asking, "Why?"
You match my fly, no cap, no lie
Trophy, arm candy, but I'm better without it
It's a dub, my love, but I gotta reroute it
It's a lottery, it's loaded, hope I can see all the motives
Before she make a fool out of me, I should know 'cause I'm older

Wasn't meant for me, fuck it, we ain't agree on no subject
We look good together when we was out in the public
You used to brighten my day, had me hype as a kid
First, good morning, good night, now she leave me on read
I'm disappointed, it's different chicks who want it
Can't lie, for a minute, I was sick to my stomach

You need to stop, breathe, think
Before you say the wrong things
And I wish I could stay the night
But I feel some type of way about it
I've been stayin' up late
Thinking about this day (yeah)
And I wish I could stay the night
But I feel some type of way about it, oh, yeah

And it's all bad (all bad, all bad)
I might have to just fall back, fall back
Damn, I hate to take a loss (man, I hate to take a loss)
Damn, it hurts to take a loss
It's all bad (all bad, mmh)
You got some problems that I just can't solve, no, no, no
Damn, I hate to take a loss
Damn, it hurts to take a loss (take a loss)

I don't love you, girl, that's far from true
Even took you to the barbecue
That should show how I much I fuck with you
I know I gotta make the choice, shit is overdue
I had to let you off, might have to take a loss
I might have to take a loss, take a loss
I kinda like it when I'm far from you lately
I'm kinda fed up with the bullshit you do

You need to stop, breathe, think
Before you say the wrong things
And I wish I could stay the night
But I feel some type of way about it
I've been stayin' up late
Thinking about this day (yeah)
And I wish I could stay the night
But I feel some type of way about it, oh, yeah (yeah)

Since Guess was spotted on my denim pockets
And my wave grease would amaze geeks
And freeze fly chicks where they stood
I never lost the steps, stay splashin'
Not one of these just got money, not knowin' how to act

New to these bad ones, I was on fly chicks since junior high
Beautiful fly girls caught my eye
Takin' down some of the girls Drake and Future took down
But I got no time for juveniles throwing tantrums
Texting me that they hate my one-word answers

Here's two, call me, this is you stalling
Guess we through, you ignore me, days go by
Missing you be the worst, play the game, who gon' hit who first
Checking my Yachtmaster, Pac blaster
Wonder why they call you bitch, empty shot glasses
Scrolling back on the thread, the nice things you once said
Look at us now, it's all bad

Oh, yeah, and it's all bad
You know I might have to just fall back, fall back
Damn, I hate to take a loss (man, I hate to take a loss)
Damn, it hurts to take a loss
It's all bad (all bad, all bad)
You got some problems, I can't solve 'em all, uh, uh, uh
Damn, I hate to take a loss (man, I hate to take a loss)
Damn, it hurts to take a loss

Damn, I love it when you talk to me crazy
But who the fuck you think you talking to?



Credits
Writer(s): Nasir Jones, Chauncey Hollis, Brandon Paak Anderson, Nicholas Race
Lyrics powered by www.musixmatch.com

Link

Disclaimer: i testi sono forniti da Musixmatch.
Per richieste di variazioni o rimozioni è possibile contattare direttamente Musixmatch nel caso tu sia un artista o un publisher.

© 2021 Riproduzione riservata. Rockol.com S.r.l.
Policy uso immagini

Rockol

  • Utilizza solo immagini e fotografie rese disponibili a fini promozionali (“for press use”) da case discografiche, agenti di artisti e uffici stampa.
  • Usa le immagini per finalità di critica ed esercizio del diritto di cronaca, in modalità degradata conforme alle prescrizioni della legge sul diritto d'autore, utilizzate ad esclusivo corredo dei propri contenuti informativi.
  • Accetta solo fotografie non esclusive, destinate a utilizzo su testate e, in generale, quelle libere da diritti.
  • Pubblica immagini fotografiche dal vivo concesse in utilizzo da fotografi dei quali viene riportato il copyright.
  • È disponibile a corrispondere all'avente diritto un equo compenso in caso di pubblicazione di fotografie il cui autore sia, all'atto della pubblicazione, ignoto.

Segnalazioni

Vogliate segnalarci immediatamente la eventuali presenza di immagini non rientranti nelle fattispecie di cui sopra, per una nostra rapida valutazione e, ove confermato l’improprio utilizzo, per una immediata rimozione.