Testo della canzone Salute (Hit-Boy feat. Big Sean & Fivio Foreign), tratta dall'album Salute - Single

Salute - Hit-Boy feat. Big Sean & Fivio Foreign

Hit-Boy

Salute when you see me (Salute when you see me, uh)
That jealousy shit is a ocean and
You either float or you sinkin' (Ayy)
Moment of truth, credit check, nigga, you not approved (Uh)
B.B. King, I'm in love with the blues (Uh)
Don't start me up, I got finishing moves, look (Uh)
Uh (Woo!) salute when you see me (Salute when you see me)
Slid through all the commotion
It's breaking news, they gotta air on TV (TV)
Poppin' out on 'em, I'm politicking
Probably in the section where you're not permitted
Nigga, my hunnids matching, my Dodger fitted
Playing all go, ain't no stopping in me (Bah)
Look (Yeah) salute when you see me (Oh)
I bought her a CC and I wasn't first
Disgusting what bitches'll do for a purse
Disgusting what niggas'll do for the clout
I'm one of the realest, the real ones can vouch
They thought I was done (Uh) but all that shit out
You gotta play my new shit in surround (Grrr, bah, yeah)
Salute when you see me (Salute when you see me)
Put in the call to the plug, my runner'll get to you speedy (Oh)
Still thuggin' like the days when they wasn't hearin' my CD (Woo)
Made it out of the trenches, my nigga, salute when you see me
(Salute when you see me, ayy)

Yeah, salute when you see me (Woah, woah, woah)
I'm gettin' greedy, I blow the whole budget on me
That's on me, I'm conceited
Treaty? Nah, that ain't how we treat it (Treat it)
This right here sound like a three-peat (Three)
I put the tip in, it sound like I'm knee-deep
I'm like, "Ah, bitch, you too needy" (Too needy)
Me and HB going Juvi' and B.G
They gotta put my face on a box of Wheaties
I'm prayin' for whoever think that they competin'
Salute when you see me (See me)
That's hardly ever so that's how you greet me (God)
I'm goin' TM 101 Jeezy
And plus they got D2 on repeat
I'm with the love of my life for like three weeks
'Cause that's all I needed (On God)
She wanna go on a trip and retreat but I'm sorry
I never retreated (Nah)
I set the bar up so high that you might as well leave it
I'm goin' undefeated
I've broken the system, the shit had to breach it
That's mission impossible, mission completed, uh

Uh, yeah, salute when you see me on TV (Oh yeah)
I got the heart of a God and a genie
I want you to love me, I want you to need me (Uh)
When I shoot at his face, it's a Fivi' (Grrr, baow)
I gotta give back to the hood
I remember when I was the needy (Lil' bitch)
Clean me up (Clean me up) squeaky, uh (Squeaky)
She fell in love (She fell in love) deeply (Deeply)
Percocet (Percocet) sleepy, uh (Sleepy)
They like what I say, they repeat me (Ayy, ayy, ayy)
Uh, yeah, look (Uh)
All this money, I've been spendin' on VV's
(All this money, I've been spendin' on VV's)
Huh, that's why you gotta salute when you see me
Lil' bitch (Uh, uh)



Credits
Writer(s): Sean Michael Anderson, Chauncey Alexander Hollis, Dustin James Corbett, Maxie Lee Iii Ryles
Lyrics powered by www.musixmatch.com

Link

Disclaimer: i testi sono forniti da Musixmatch.
Per richieste di variazioni o rimozioni è possibile contattare direttamente Musixmatch nel caso tu sia un artista o un publisher.

© 2022 Riproduzione riservata. Rockol.com S.r.l.
Policy uso immagini

Rockol

  • Utilizza solo immagini e fotografie rese disponibili a fini promozionali (“for press use”) da case discografiche, agenti di artisti e uffici stampa.
  • Usa le immagini per finalità di critica ed esercizio del diritto di cronaca, in modalità degradata conforme alle prescrizioni della legge sul diritto d'autore, utilizzate ad esclusivo corredo dei propri contenuti informativi.
  • Accetta solo fotografie non esclusive, destinate a utilizzo su testate e, in generale, quelle libere da diritti.
  • Pubblica immagini fotografiche dal vivo concesse in utilizzo da fotografi dei quali viene riportato il copyright.
  • È disponibile a corrispondere all'avente diritto un equo compenso in caso di pubblicazione di fotografie il cui autore sia, all'atto della pubblicazione, ignoto.

Segnalazioni

Vogliate segnalarci immediatamente la eventuali presenza di immagini non rientranti nelle fattispecie di cui sopra, per una nostra rapida valutazione e, ove confermato l’improprio utilizzo, per una immediata rimozione.